Specificaties Ultra HD met 20x opt. zoom, WiFi - Bekijk alle specificaties

Panasonic HC-VX870 Zwart Review

jannesvdhNewbie 26 augustus 2015, laatste update op 26 augustus 2015, 758 views

Panasonic HC-VX870 Zwart

Mooie camera gezien prijssegment. Toch terugestuurd. Camera tijdens gebruik 4* vastgelopen. oplossing:verwijdering accu. Fout niet exact kunnen traceren. Bij gebruik preview monitor via hdmi valt deze uit bij indrukken opname knop. matige digitale zoomkwaliteit door sterke blokjes op afranding. t.o.v. Sony mis ik viewfinder(fz1000) bij daglicht.

Pluspunten

• zeer goede beeldkwaliteit
  • licht/handzaam

Minpunten

• mis viewfinder
  • vastlopers

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 3
Ik heb camera een week in huis gehad naast een DMC-FZ1000. Teruggestuurd vanwege vastlopers en problemen previewmonitor die ik regelmatig gebruik bij gemis aan goede viewfinder. De geweldige viewfinder van de DMC-FZ1000 zou de camera voor mij veel aantrekkelijker maken.
Heb het subjectieve gevoel dat beeldkwaliteit zeker niet onderdoet voor die van de DMC-FZ1000. Rolling shutter effect lijkt zelfs duidelijk minder.
DMC-FZ1000 voor mijn toepassing niet goed bruikbaar.
Mis geweldige telemacro van mijn huidige HC-V520.
Digitale zoom geeft een zeer "blokkerige" afranding van contrasterende beelden. Nauwelijks bruikbaar. Kunt beter de beelden achteraf "uitknippen"

Heb jij ook een Panasonic HC-VX870 Zwart?

My dear Jannes, thanks for your telegram.
Shall not buy camera.
Will wait for better model.