Logitech Z623 - Reviews

Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z623 Review

Webwinkelaar 24 augustus 2015, 466 views

Logitech Z623

Topkwaliteit voor een spotprijs. Het geluid is gewoon top. Ik heb hem nu al 2,5 jaar en het geluid is nog net zo goed als in het begin. Niks aan versleten terwijl ik hem bijna dagelijks gebruik. Nooit van mijn leven dat ik hem ooit zal inruilen!

Pluspunten

• Top kwaliteit geluid (THX, dus dat kan je dan ook wel verwachten!)
  • Top bas
  • Top tonen
  • Onverslijtbaar
  • Makkelijk schoon te maken
  • Spotgoedkoop
  • Kabels zijn lang genoeg
  • Zelfs de buren zullen het leuk vinden

Minpunten

• Geen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Super product. Het is de prijs meer dan waard. Ik heb al heel wat speaker systemen versleten maar dit is tot nu toe toch echt wel de beste. Het geluid is gewoon top. Ik heb hem nu al 2,5 jaar en het geluid is nog net zo goed als in het begin. Nog geen spatje versleten terwijl ik hem bijna dagelijks gebruik. Geen haar die er aan denkt om dit setje ook maar ooit in te ruilen om iets anders te proberen!

Heb jij ook een Logitech Z623?

Volledig met je eens. Ik heb deze set al ongeveer een jaar en het klinkt nog net zoals in het begin en ziet er zelfs nog even netjes uit. Meerdere setjes van Logitech gehad en had verwacht dat deze op ten duur dezelfde kwaaltjes zou gaan krijgen maar hij is zowat niet slecht te krijgen.