Specificaties 2,4" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung C3590 Zwart Review

Bert MolemaNewbie 22 augustus 2015, 136 views

Samsung C3590 Zwart

Mooie solide uitziende telefoon alleen niet geschikt voor mij in de auto wegens handmatig koppelen aan handsfree set

Pluspunten

• veel mogelijkheden voor prijs
  • solide

Minpunten

• accuduur lijkt beperkt standby 48 uur
  • Bluetooth waardeloos

De telefoon gekoppeld aan de handsfree set in de auto. Dit gaat prima en in 1 keer goed. Tijdens het "pair"en wisselen telefoon en radio gegevens uit. Daarna geeft een van bij een pincode welke je op de ander invoert. Daarna kennen ze elkaar en verwacht ik dat als ik instap dat ze verbinding maken met elkaar. Helaas vraagt de samsung telefoon iedere keer "zal ik verbinding maken met de auto? ja of nee"
dit hele proces kost meer dan een minuut waarbij ik dat ding uit mijn zak moet halen, opklappen en op een knoppie moet drukken. ik stap meer dan 40 keer per dag in mijn auto en als ik niet rijdend met die telefoon in mijn hand wil zitten (Koos Spee) zit ik dus bijna 3 kwartier per dag op mijn telefoon te wachten.

Mijn oude GSM deed dit allemaal zelf, na een paar honderd meter stond er in mijn autodisplay "telefoon gevonden en gekoppeld" het ligt dus echt aan de Samsung.

ik heb geChat met de helpdesk van Samsung en die vonden dit "normaal" ( hij doet het toch)

Jammer! gelukkig heb ik hem bij een uitstekende webshop gekocht waar ik hem naar terug kan sturen.

Heb jij ook een Samsung C3590 Zwart?