Netgear R6300 Review

bierglazen 22 augustus 2015, laatste update op 20 september 2015, 408 views

Netgear R6300

Ben je opzoek naar een goede router tegen een keurig bedrag voor de prestaties, wil je veel opties hebben, een prima bereik en bijbehorend prima snelheden? Wil je snel aan de slag kunnen en niet de nerd in je vriendenkring hoeven te bellen? Dan kan ik deze router aanraden.

Pluspunten

• Installatie gemak
  • Veel opties
  • Een erg groot berijk
  • De snelheid is erg hoog
  • Prima prijs voor dit product

Minpunten

• NETGEAR genie

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5

Dit is getest via mijn labtop in de woonkamer de Netgear R6300 staat een verdieping hoger met een betonnen plafond er tussen, mijn internet aansluiting is 120 Mbit/s download- en 12 Mbit/s uploadsnelheid, bij Ziggo.

Heb jij ook een Netgear R6300?