MSI Gaming Series GP70 2OD-015NL Review

fireprogNewbie 21 augustus 2015, 119 views

MSI Gaming Series GP70 2OD-015NL

Goede prijs kwaliteit verhouding, prima prestaties, maarde afwerking van het scherm kon beter.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Prestaties

Minpunten

• Afwerking van het scherm

Ik gebruik deze laptop intensief sinds februari 2014 zonder ooit last te hebben gehad van technische problemen.
Aangezien dit een van de goedkopere exemplaren is van de MSI Gaming Series kan je wel verwachten dat ze op bepaalde zaken bespaard hebben.

Je merkt dat de afwerking rond het scherm niet optimaal is waardoor er licht vrijkomt achter de randen van de case rond het schern. De rest van de laptop is gelukkig wel van vrij degelijke kwaliteit

Qua prestaties heb ik zeker niet te klagen, draait met relatief gemak de meeste moderne games en bij warmtevorming kan je de ventilator opdrijven.

IK ben zeker tevreden over deze laptop.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GP70 2OD-015NL?