Sony KDL-55HX750 - Reviews

Specificaties 55" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Sony KDL-55HX750 Review

piet_pienter 18 augustus 2015, 245 views

Sony KDL-55HX750

Zeer goed product voor de momenteel lage prijs. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• kwaliteit van het paneel.
  • prijs
  • gebruikersgemak
  • inputlag van 18ms
  • apps zoals netflix

Minpunten

• externe adapter
  • Geen "AC" Wifi

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Beeld:
Zeer mooi paneel. zwartwaarden meer dan in orde! Ik heb wat tuning moeten toepassen omdat ik hem erg "helder" vond staan (er kwam in deze modus zeer veel licht af) dus zie je ook een beetje bleeding ontstaan omdat het een edge lit T.V. is. Maar na het instellen zie je er eigenlijk niets meer van.
de 3D is met de 4 bijgeleverde passieve brillen prima. ik had er niet veel van verwacht in verband met de prijs dus was de 3D een positieve verrassing.

Geluid:
zoals je van een LED / LCD gewend bent geen ontzettende laag maar prima helder in zowel spraak als muziek. Wil je extra oompf of multichannel geluid dan een versterker met speakers aansluiten.

Gebruiksgemak:
Prima! reageert vlot genoeg en heeft een legio aan apps beschikbaar als Netflix, NOS, etc. etc. Instellen van zaken als WiFi en beeld geluid zijn snel en makkelijk te vinden.

Conclusie:
Ik kan de sony van harte aanbevelen! Mooi paneel met goede zwartwaarden voor een zeer, zeer nette prijs. 3D is goed, geluid is goed aansluitmogelijkheden uitstekend en een zeer lage inputlag van 18ms. Gamen met dit scherm op 55" is echt een genot!

Heb jij ook een Sony KDL-55HX750?

Reviews door de redactie