DeepCool N1 Orange Review

vtrisjin 18 augustus 2015, laatste update op 18 augustus 2015, 174 views

DeepCool N1 Orange

Goedkope koeler en koelt wel degelijk voor de prijs.(zie foto) Niet al te luidruchtig en het design is gelukkig niet bombastisch en opvallend. Ook handige stand om de laptop beetje schuin te zetten.

Pluspunten

• USB Doorsteek
  • 2 Standen
  • Strak Design
  • RPM Regelaar
  • Koelt wel ok

Minpunten

• Tikt een klein beetje

Prima koeler voor deze prijs!
Om de koeler te testen heb ik zelf de FINAL FANTASY: XIV HEAVENSWARD benchmark gedraaid op de hoogste SETTINGS beschikbaar om zo de temperatuur te testen.

Beneden aan de pagina is een foto te zien met 3 testcase:
De laptop op m'n bureaublad
De laptop op de coolpad maar niet aangesloten
De laptop op de coolpad aangesloten en op max RPM

Het eindresultaat was een vermindering van 8 graden op de CPU en 7 graden op de GPU.
De SSD werd wel 2 graden warmer raar genoeg, zal wel aan de plaatsing liggen binnen de laptop omdat het metalen frame van de pad waar de laptop op staat waarschijnlijk iets warmer word.

Al met al, dit is mijn eerste coolpad ooit, ik weet niet hoe anderen het doen rond deze prijsklasse want er zijn er kapot veel maar geen concrete reviews te vinden.

Het enige minpuntje is dat het heel af en toe klein beetje tikt, sterker nog ik hoor hem nu niet meer dus misschien moest hij even inwerken en werd er wat overtollig plastic afgeschaafd.

Heb jij ook een DeepCool N1 Orange?

Misschien voor de review nog even handig als je het type van de videokaart vermeldt
dit staat helaas niet in de testresultaten, alleen dat het een GTX is.
Ik ben ook benieuwd naar de test case/temperaturen terwijl je gamet of een video bewerkt of niet :)