Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

michiel_vD 17 augustus 2015, 194 views

LG G2 16GB Zwart

2 jaar na de release een toestel dat nog heel goed meekomt in de markt.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi beeld

Minpunten

• Kwetsbaar glas
  • materiaal backcover

Heb de G2 gekocht omdat ik de budgetsmartphone nogal zat was. De één ging net een jaar mee, de ander nog niet eens. Tijd om wat meer geld in te pompen dus. Maximaal ¤300 was het doel. En ik vond de G2 al gelijk een mooi toestel en een prima prijs van ¤280. De G3 lag er naast maar die was ¤360! Op dat moment was er nog niets bekend over de G4. Dus de G2 gekocht en gelijk geïnstalleerd, wat een verschil met de Samsung Galaxy Trend Plus die ik ervoor had! Natuurlijk een groter scherm met een Full HD resolutie (1920 X 1080) en hij was ook een stuk sneller. Uiteraard omdat hij nieuw was maar ook het installeren van apps ging sneller en ze draaiden ook beter. Kortom erg blij mee, alleen na 4 weken viel hij... |:( Barst over hele lengte van het scherm en de touchfunctie liet het volledig afweten! :'( Gelijk laten maken en na een paar weken weer werkend en wel opgehaald en je bent er gelijk een stuk zuiniger mee. Na een paar weken kon ik hem upgraden naar Android 5.0 en dat vind ik een mooie vooruitgang en de telefoon is er ook beter op geworden; sneller en een langere accuduur. met Android 5 gebruik ik hem nu het langs en daar ben ik dan ook helemaal aan gewend. Het blijft een fijn toestel met een mooi scherm, goede camera en uitstekende snelheid. Aan de voorkant vind ik hem erg mooi met het glas dat de hele voorzijde vult. de achterkant valt nogal tegen met het hoogglans materiaal wat veel vlekken laat zien. De knoppen op de achterkant zijn even wennen maar vrij logisch in gebruik. Ik denk dat deze mobiel nog wel een jaar of twee van mij is :)

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?

ik had hem ook, maar nadat 2 keer het scherm kapot was gegaan (ondanks originele hoes) was ik hem zat