Microsoft Lumia 640 4G Zwart Review

maxxieboy2014 15 augustus 2015, laatste update op 15 augustus 2015, 448 views

Microsoft Lumia 640 4G Zwart

Ik gebruik de Lumia 640 nu zo'n twee maanden en heb geen spijt van deze aankoop. De Lumia 640 is zijn geld waard! Hij start snel op en je beweegt je soepel door het systeem heen. Daarnaast maakt de hoofdcamera ook erg mooie foto's vooral macrofoto's geven een mooi resultaat!

Pluspunten

• Kan tegen een stootje
  • Hoofdcamera maakt mooie foto's
  • Accuduur
  • Glimpscherm
  • Werkt snel en soepel
  • Mooi design
  • Veel handige apps bij geleverd.
  • Update naar Windows 10

Minpunten

• Frontcamera (Selfies) valt tegen
  • Appaanbod

Naast de vele voordelen zijn er een paar kleine nadeeltjes:
- De frontcamera valt tegen.
Op het moment dat je een selfie maakt kan je de pixels zien zitten. Gelukkig zien je selfies er met de Lumia Selfie app er snel een stuk beter uit. (Dat is dan weer een pluspunt.)
- Appaanbod valt tegen. Ja, de meeste apps zijn er. Maar wanneer ik in de Windows Store kijk kom ik toch een stuk minder leuke of handige apps tegen dan in de iOS of Play store.

Al met al een erg goed toestel voor zijn prijs.

Foto's:

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 4G Zwart?