Specificaties 4,95" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Nexus 5 16GB Zwart Review

pardoes007Newbie 15 augustus 2015, 234 views

LG Nexus 5 16GB Zwart

fijn toestel, heb er alleen soms problemen mee.

Pluspunten

• snel
  • mooi design
  • sterk scherm

Minpunten

• rand beschadigt snel
  • wifi probleem Android 5.0

ik heb mijn nexus 5 nu al 1,5 jaar. ik vind het een echt heel fijn toestel. hij heeft een mooi design en licht lekker in de hand.
ik heb er de flipcover van LG er bij zitten. hartstikke mooi. maar daardoor beschadigt de mobiel heel erg snel.
ik heb hem al meerdere keren laten vallen. (de eerste keer dat ik hem liet vallen was nog in de winkel) na 30 keer laten vallen zit er een klein scheurtje in. daar heb ik gelukkig geen last van. het scherm is dus best sterk.
sinds dat ik Lillipop heb, heb ik meer problemen. ik knikkert de hele tijd alle wifi wachtwoorden eruit. ik moet de hele tijd de wachtwoorden opnieuw invoeren. ook heb ik nog steeds de grote RAM bug erin zitten. de RAM is iedere keer veel te hoog. ik hoop dat die problemen veranderen in Android M.
de camera vind ik prima. je kan er mooie foto's ermee maken. ik heb er bijna nooit problemen mee. soms als ik graag een foto van iets wil maken, start de camera app niet op.

maar goed, om een lang verhaal kort te maken, is het een prima toestel.

Heb jij ook een LG Nexus 5 16GB Zwart?

De behuizing is inderdaad niet al te sterk (ik heb al 2 scheurtjes zonder dat ik hem heb laten vallen, hebben meer mensen last van), ik heb ook een barstje en een deuk, maar dat kwam doordat ik hem plat liet vallen op de grond. Gelukkig overleefde het scherm het. Verder inderdaad een zeer fijn toestel. Bugs heb ik weinig last van, ik draai de M developer preview.
Ik heb er een Slim Armour hoesje omheen zitten. Dan moet je wel van heel hoog laten vallen wil hij stuk gaan :)

30x laten vallen. Da's ehm.. best veel :+
Ja dat klopt. Maar ik heb een klein broertje die soms mijn mobiel uit mijn handen stoot.