Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

doeyeNewbie 15 augustus 2015, 170 views

Logitech Performance Mouse MX

Heb altijd met een Microsoft wireless mouse 500 gewerkt, deze heb ik samen met toetsenbord gekocht voor 30 euro. Vind mijn oude muis in alle opzichten fijner en beter. Gebruik hem nu ook weer.

Pluspunten

• Sneltoets naar taakweergave

Minpunten

• Zwaar en log
  • Duur
  • Minder fijn als mijn Microsoft muis

De mooie vormgeving van de Preformance MX is in het gebruik nauwelijks een voordeel. Het indrukken van de muiswiel gaat heel stug en voor intensief gebruik in Photoshop vind in hem te groot en te zwaar.

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?