Logitech Performance Mouse MX Review
Heb altijd met een Microsoft wireless mouse 500 gewerkt, deze heb ik samen met toetsenbord gekocht voor 30 euro. Vind mijn oude muis in alle opzichten fijner en beter. Gebruik hem nu ook weer.
Pluspunten
Sneltoets naar taakweergave
Minpunten
Zwaar en log Duur Minder fijn als mijn Microsoft muis
Eindoordeel
De mooie vormgeving van de Preformance MX is in het gebruik nauwelijks een voordeel. Het indrukken van de muiswiel gaat heel stug en voor intensief gebruik in Photoshop vind in hem te groot en te zwaar.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
