Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader Review

luuksnijmegen 14 augustus 2015, laatste update op 14 augustus 2015, 340 views

Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader

Het product aangeschaft en in eerste instantie positief. Binnen enkele weken raakte hij defect. Hij werd netjes omgeruild, waar ik over te spreken ben. Tweede exemplaar raakte ook defect. Volgens Cube Array valt het niet onder garantie. Na reactie van mijn kant reageert Cube niet meer. Jammer en erg kinderachtig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Twee Cube's defect
  • Klantenservice reageert niet
  • Korte kabel en geen netadapter

Het product aangeschaft en in eerste instantie positief. Binnen enkele weken raakte hij defect. Hij werd netjes omgeruild, waar ik over te spreken ben. Tweede exemplaar raakte ook defect, Cube reageert echter niet op mijn communicatie.

Het nieuwe product toont binnen een jaar helaas ook defecten, de poort om op te laden ligt verzonken in de behuizing, waardoor de cube niet goed wil opladen. Cube Array geeft aan dat dit niet meer onder de garantie valt aangezien het product volgens hen ouder is dan een jaar. Hier kan ik inkomen, aangezien je anders elke keer garantie claimt. Het defect is echter bij normaal gebruik ontstaan.

Als consument heb je recht op een degelijk product, waarvan je mag verwachten dat het wel even meegaat. Bij Cube Array blijkbaar niet. Na reactie van mijn kant kiezen ze ervoor om niet meer te reageren, zelfs niet na meerdere mailtjes.

Erg jammer en kinderachtig. Ik verwachtte op zijn minst reactie, maar dat is teveel gevraagd. Ik raad persoonlijk af zaken met dit bedrijf te doen ondanks de positieve ervaring bij het eerste product (hiervoor toch een tweede ster).

Heb jij ook een Cube Array A5 10000mAh powerbank/mobiele oplader?