Specificaties Small form factor, 2 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Core 1100 Review

MEZV 13 augustus 2015, 145 views

Fractal Design Core 1100

Een prima case!

Pluspunten

• Proffesionele uitstraling
  • Makkelijk te gebruiken
  • 120mm Frontfan
  • Goedkoop

Minpunten

• Drive bay ontwerp in combinatie met de 120mm fan

Een case met min en pluspunten. Het eertse dat je merkt is dat de case klein en compact is en dat is niet altijd even goed. De fan zit in de weg bij de istallatie vand de HDD. De case zelf is klein en makkelijk the gebruiken en ik heb er geen problemen mee.
Persoonlijk zou ik een SSD voor deze build nemen. De case kwam in een mooie doos en ik kon de case met gemak verwijderen en er waren geen beschadigingen zichtbaar.
Als case voor een midrange build is dit een goede keus odat het een stevige, kleine case is die voldoet aan mijn persoonlijke standaard.

Heb jij ook een Fractal Design Core 1100?