Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Maxxter Gaming Mouse Review

LBbuilderXL 11 augustus 2015, laatste update op 20 augustus 2015, 361 views

Maxxter Gaming Mouse

Prima muis, mooi design. Helaas een wat goedkoop aanvoelende zijkant.

Pluspunten

• DPI knop
  • < > knoppen voor pagina's
  • Led verlichting
  • Design
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Goedkoop aanvoelende zijkant

Prima muis voor de prijs. De zijkanten voelen wat goedkoop aan, doordat het ligt in te drukken is. De DPI knop vind ik erg handig, en de led verlichting maakt het ook net een beetje af. Ook de 2 extra knoppen waarmee tussen pagina's kan worden geschakeld is handig in gebruik. Het design vind ik er goed uit zien, maar de zijkanten zijn wel jammer. Het scroll wiel scrolt lekker, en de knoppen klikken goed. Ook is de opening voor het scrollwiel is handig, en werkt mee aan het design.

Heb jij ook een Maxxter Gaming Mouse?

LBbuilderXL, IK vind dat je heel erg overdrijft. IK vind de scroller heel slecht, de knoppen niet goed, maar 'gaat wel' en IK vind de muis echt beroerd in je hand liggen. Als je een best goedkoop muisje wil die wel OKE is, koop dan de logitech m235 muis voor ongeveer 20. Die is vele malen beter dan dit prut ding.
Die is ook wel 4x zo duur, niet echt een goede vergelijking.

[Reactie gewijzigd door LBbuilderXL op 19 augustus 2015 22:49]

Daar heb je gelijk in. maar je mag in je review best zoiets zeggen als: VOOR DE PRIJS is het wel een oke muis.
Want zoals jij het zegt in je review, lijkt het alsof je het een van de beste muizen ooit vind.

Je mag best wel wat vaker IK VIND zeggen, in plaats van bijvoorbeeld: Het design ziet er erg goed uit.
Zeg dan, ik vind het design er goed uit zien, of zoiets.
mooie review _/-\o_ , maar ik ben het er niet mee eens, haha. :)
L

[Reactie gewijzigd door mat1star op 19 augustus 2015 00:11]

hoi mensen, ik heb die reactie met die L perongelijk geplaatst, hoe haal ik hem weg?