Specificaties 15,6" (1920x1080 TN), 1TB (sshd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo Z50-70-59442527 Review

jochem96 11 augustus 2015, laatste update op 11 augustus 2015, 441 views

Lenovo Z50-70-59442527

Dit product is zeer goed qua bouw en design, ondanks dat het een budget laptop is is het zeer stevig en werkt ook zeer goed. Ik had het wel iets prettiger gevonden als de toetsen een lichte inkeping zouden hebben.

Pluspunten

• Goed gebouwd
  • Snel
  • Veel Opslag

Minpunten

• Toetsen hadden een inkeping mogen hebben

Ik was een tijdje geldeden op zoek naar een laptop voor mijn opleiding,
Ik had heel weinig laptops gezien die ook een stevige behuizing hadden plus nog steeds de specs te hebben die ik wou.
Na lang zoeken kwam ik uit eindelijk terecht bij deze lenovo laptop
hij had precies de goede specs plus ook nog is een zeer goede behuizing te hebben.
kortom is een hele mooie laptop voor de prijs

Heb jij ook een Lenovo Z50-70-59442527?

Serious; laptoppen...
Bedankt voor het reageren had niet gezien dat ik het fout had getypt :)