LG G4 Zwart Review

MijnMeningNewbie 11 augustus 2015, 172 views

LG G4 Zwart

Eindelijk een smartphone die mijn toepassingen samen bundelt in één vlot en aangenaam toestel. Ik ben overgestapt naar deze LG G4, en ben een héél tevreden gebruiker.

Pluspunten

• Beeldscherm resolutie
  • 16MP Camera
  • Extra SD kaart
  • Verwisselbare Batterij

Minpunten

• Niet waterdicht

Ik ben sedert enkele weken een heel tevreden gebruiker van de G4. Een erg origineel toestel, licht gebogen en met een lederen cover. Bovendien is deze cover verwisselbaar, en geeft zo toegang tot een - eveneens verwisselbare - batterij een een slot voor een extra 128GB micro SD.

Het hoge resolutie IPS beeldscherm is gewoon super om op te werken. Na een maand gebruiken, merk je eigenlijk het beste aan je vorige smartphone, wat je al die tijd gemist hebt. De 16 MP camera, lost al mijn verwachtingen in. Eindelijk een toestel dat toelaat om mijn compact camera thuis te laten.

Misschien wel even wennen aan de toesten die achteraan op het toestel zitten, maar samen met de Knock code van LG, werkt dit uiteindelijk heel intuïtief. Echt gebruiksvriendelijk, ook met één hand te bedienen.

En belangrijkste voor mij, bij elke toepassing blijft de G4 steeds heel snel en vlot zijn werk doen.

Héél tevreden !

Heb jij ook een LG G4 Zwart?