1 review

Fractal Design Core 3300 - Reviews

Specificaties Tower • 5 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Core 3300 Review

E65 10 augustus 2015, laatste update op 11 augustus 2015, 221 views

Fractal Design Core 3300

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Kabelmanagement
  • Stil

Minpunten

• Lengte audiokabel frontpanel

Solide degelijke behuizing met zeen van ruimte. Uniek systeem voor montage van de harde schijven namelijk verticaal.
Mogelijkheid voor 2 ssd's achter het moederbord en 2 uiterst stille fan's meegeleverd.
De behuizing kan met gemak alle cpu koelers huisvesten gezien zijn breedte (233mm)
Ruimte voor 6 fans van 140 of 120mm.
Laat je de hdd ruimte achter het PCI-e slot leeg dan kan er een videokaart van 430mm in.
Stoffilters bij de front en bottom intake, helaas niet aan de bovenkant, dit heb ik opgelost door 2 filters aan te schaffen 10 euro.
Veel ruimte voor kabelmanagement!
Minpunt is echter de lengte van de audiokabel voor het frontpanel, ik heb hem niet nodig aangezien ik een externe interface heb maar als de audioheader van het moederbord linksonder is geplaatst (vaak) ga je het zonder verlengkabel niet redden

Heb jij ook een Fractal Design Core 3300?