Specificaties 14 Couverts inbouw vaatwasser - Bekijk alle specificaties

Bosch SMV68M80EU Review

slglasius 10 augustus 2015, laatste update op 10 augustus 2015, 773 views

Bosch SMV68M80EU

Super stil, 3 verdiepingen top vaatwasser!

Pluspunten

• Erg stil
  • Gebruiksgemak
  • Rood lampje gericht op de vloer wanneer de vaatwasser aanstaat
  • Bestek la ipv bakje
  • Veel ruimte onderin
  • Verstelbaar middenrek
  • Flexibel in te richten lades, opklapbaar of helemaal plat te maken e.d.

Minpunten

• Geen indicatie wanneer glansmiddel of het zout op is
  • Erg vies bestek eerst afspoelen, door vormgeving bestekla

Indeling Score: 4
Droogresultaat Score: 5
Energieverbruik Score: 5
Wasresultaat Score: 4
Ter vervanging van een waardeloze whirlpool vaatwasser die na 2 jaar de geest gaf en na vervelende ervaringen met de reparatie van onze whirlpool combi oven na 2 jaar, toch maar gelijk een nieuwe gekocht.

Voordelen:
  • Staat bij ons (bijna) in de woonkamer, zit er ongeveer 4 meter vanaf. Nauwelijks te horen! Geluidsniveau van onze koelkast ligt ongeveer 2 keer zo hoog.
  • Bestek la bovenin is erg handig, passen daardoor ook veel meer pannen en borden onderin.
  • Bijna alle pinnen voor borden e.d. zijn plat te klappen waardoor je ook veel grote dingen kwijt kunt zoals pannen en schalen.
  • Hoge hangklepjes onderin voor hele grote (rode) wijnglazen.
Nadelen:
  • Door vormgeving bestek la, erg vies bestek eerst afspoelen, anders wordt het niet goed schoon.
  • Geen indicatie wanneer je glansspoelmiddel of het zout op is.
Nadelen wegen voor ons niet zwaar, in het tablet zit over het algemeen toch al genoeg zout en glansspoel middel en de enkele lepel dit niet schoon wordt heb je misschien in elke vaatwasser wel.

Ervaringen na ruim een half jaar gebruik. Zou de vaatwasser zeker aanraden, zeker voor mensen met een open keuken!

Heb jij ook een Bosch SMV68M80EU?