MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G Review

PoJa84 10 augustus 2015, laatste update op 12 augustus 2015, 945 views

MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G

Prachtige kaart, leuk verlicht LED-logo. Adobe Lightroom en Photoshop worden er een stuk sneller van. Ook games draai ik tegenwoordig zonder probleem op Ultra. De kaart is erg stil. Wel erg lang, hij paste maar net in m'n case, nadat ik de harde schijven naar voren heb geschoven.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • gaaf design, komt mooi uit in case met window
  • gaming app met goede functies

Minpunten

• erg lang

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Met de 'MSI Gaming app' kun je snel schakelen tussen verschillende modi, Overclock voor maximale prestaties, Gaming voor goede presaties en silent voor een stille kaart. Daarnaast zit er een speciale koelfunctie in de app, hiermee gaan de fans op 100% draaien en wordt de kaart binnen 40 seconden afgekoeld naar 25 graden.
Met de app kun je ook het gedrag van het LED-logo aan de zijkant van de kaart instellen.

De Fans slaan pas aan als de kaart te warm wordt, dus bij normaal gebruik staan ze uit en hoor je de kaart niet. Op volle snelheid maakt de kaart wel veel lawaai, maar ik heb nog niet meegemaakt dat het nodig was.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G?