LG G4 Leather Zwart - Reviews

Specificaties 5,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG G4 Leather Zwart Review

Q.LoNewbie 9 augustus 2015, 161 views

LG G4 Leather Zwart

Prima telefoon met een supercamera

Pluspunten

• camera
  • lederen backcover
  • lekker in de hand

Minpunten

• snel warm achterkand bij intensief gebruik
  • scherm niet helder genoeg bij zonlicht

ik heb de LG G4 ruim 2 weken in mijn bezit en ben hier tevreden over.
de lederen achterkant voelt fijn aan en het geeft mij een gevoel van luxe en kwaliteit.
Nadeel is wel dat de telefoon wiebelt als deze op een vlakke ondergrond ligt.

batterij gaat lang mee. echter wordt het toestel snel warm aan de achterkant bij intensief gebruik(tijdens het gamen bijvoorbeeld).

verder zijn de camera's (voor+achterkant) zeer goed. Beide maken erg mooie foto's.Je hoeft niet perse eerst in te loggen maar kan via een sneltoets direct fotograferen. bovendien werkt de selfie functie erg goed door middels van handgebaar.

Al met al qua prijs kwaliteit een goed en voordelig toestel wat mij betreft een goede keuze.

Heb jij ook een LG G4 Leather Zwart?

Meer advertenties