Samsung Galaxy S6 edge 32GB Wit Review

pacod 9 augustus 2015, laatste update op 26 oktober 2015, 54 views

Samsung Galaxy S6 edge 32GB Wit

Als opvolger van mijn S4 gekozen voor de S6 bij het verlengen van mijn abonnement. Sinds de releasedag ben ik ook in het bezit van de witte 32GB versie.

Pluspunten

• Prachtig scherm
  • Mooie uitstraling
  • Geen haperingen
  • Ontzettend snel intern geheugen
  • WiFi ontvangst en snelheid uitstekend
  • Foto en videokwaliteit uitstekend

Minpunten

• Accu

Als minpunt had ik eerst nog de accu. Ik kwam met moeite de dag door, terwijl ik niet eens buitensporig gebruik maakte van mijn toestel. Dit bleek veroorzaakt te worden door de wifirouter thuis. Ik heb een Netgear Nighthawk r7500 x4. Op het 5Ghz netwerk werd mijn accu leeggeslurpt.

Sinds ik dit probleempje heb kunnen tackelen, laad ik alleen op het werk het toestel een beetje bij en kom ik makkelijk de dag door!

Ben trouwens erg tevreden over de bouwkwaliteit. Waar ik de S6 veel vaker gebruik dan de iPhone6 zie ik nog geen kras op mijn scherm, waar dit met de iPhone wel het geval is.

Toestel inmiddels 7 maanden in gebruik en hij reageert nog steeds snel zonder haperingen. De metalen rand aan de onderkant en bovenkant vertonen wel wat gebruiksporen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S6 edge 32GB Wit?