1 review

Samsung Series 3 NP300E7A-A04NL - Reviews

Specificaties 17,3" • 1600x900 • 750GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Samsung Series 3 NP300E7A-A04NL Review

Niels Nijenhuis 6 augustus 2015, laatste update op 6 augustus 2015, 110 views

Samsung Series 3 NP300E7A-A04NL

Deze laptop heb ik meer dan 3 jaar in huis en ik ben er nog steeds zeer over te spreken. Hij is nu nog beter sinds de upgrade naar Windows 10. Deze laptop heb ik langst in gebruik na dat ik 3 jaar geleden mijn HP Compaq eruit heb getrapt.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit toetsenbord en nummerriek gedeelte
  • Goed en helder IPS-led scherm
  • Voor mijn toepassingen is ie snel genoeg

Minpunten

• Geen USB 3.0
  • Geen Bluray speler/brander
  • Geen volwaardige SSD
  • "Maar" 1600x900 i.p.v. 1920x1080

Ik kan na 3 jaar intensief gebruiker van deze notebook concluderen dat Samsung in die tijd een degelijke laptop heeft vervaardigd. Het is jammer dat ze er een jaar geleden mee zijn gestopt met het maken van notebooks, maar als deze ook ooit de deur uit gaat, ga ik wel m'n best doen om een nieuwe te nemen die dezelfde of nog betere specificaties heeft.

Heb jij ook een Samsung Series 3 NP300E7A-A04NL?