Specificaties 5.1-kanaals met 80W versterker en 5x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon AVR-X1000 Review

GijsG 4 augustus 2015, 394 views

Denon AVR-X1000

Super prijs-kwaliteit verhouding voor gemiddelde muziek/film liefhebber

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit geluid + bouw
  • Eenvoudige bediening + installatie

Minpunten

• AirPlay werkt niet goed met Android

Geluidskwaliteit Score: 5
De Denon AVR-X1000 is een super versterker voor de gemiddelde muziek/film liefhebber (prijs-kwaliteit). Voldoende vermogen voor in de huiskamer of tijdens een feestje. Makkelijk te bedienen en installeren, mede door een handig microfoontje erbij waarmee hij automatisch het geluid calibreert, en ziet er strak uit. Alle aansluitingen aanwezig.
Enige nadeel ten opzichte van de (duurdere opvolger) AVR-X1100 is dat met Android eigenlijk wel Bluetooth is vereist. Het Airplay werkt alleen via speciale apps, niet intiutief.

Heb jij ook een Denon AVR-X1000?

Euhm, airplay is van Apple, dus dat werkt uiteraard niet met android.
Werkt wel met Android, je kunt gewoon connecten echter compabiliteit is matig. Maar thanks voor je wijze woorden Sherlock
Excuus, niet verwacht dat dit met Android kon. Wel tof, en cool, en voordeel van Android tov apple. Bedankt voor je wijze woorden Sherlock.
Haha alright dan. Vond het een beetje stank voor dank van mijn review ;) Gaat erom dat je wel via WiFi kunt streamen maar alleen via een speciale app die connect met je versterker. Als je vanuit je normale muziekapp muziek wilt spelen gaat dat niet. Nu heb ik een X1200 gehaald, die heeft Bluetooth en dat werkt top (X1100 kan ook).
Top, ik heb net de 1100 aangeschaft. Ben benieuwd hoe hij bevalt, ik ben nog op zoek naar een setje speakers. 2 zuiltjes, niet al te groot en een center en wellicht een sub.
Oh nice. Als je goede zuilen hebt heb je geen sub meer nodig toch? Die zou daar in moeten zitten. Ik heb de B&W 685 S2, erg tevreden over. Succes met de zoektocht!
Klopt, dat is een mooi setje wat je daar hebt van B&W! Thanks