Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gebruikers

- Reviews

Prijs
Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 36 Watt RMS - Bekijk alle specificaties
  Vergelijk
Bekijk alle reviews

Creative Inspire T6300 Review

+1
nandervv 3 augustus 2015, laatste update op 11 februari 2016, 395 views

Creative Inspire T6300

Mooi, 5.1 geluid, fijne speakers, niet te overpowered en zeer scherp geprijsd. Heeft irritante powersave mode, maar die is te omzeilen door apparaat op maximaal volume te draaien.

Pluspunten

• Goed geluid
  • 5.1
  • Scherp geprijst

Minpunten

• Power-save mode die disfunctioneert en niet uit te schakelen is. Te omzeilen door maximaal volume.
  • Te korte kabels

Eindoordeel

Score: 4Per criterium
Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Vormgeving Score: 3
Bouwkwaliteit Score: 4
Featureset Score: 3
Prijs Score: 4
Ik wide deze speakers kopen, omdat ik een album gekocht had met een 5.1 mix op de DVD. Dit wilde ik wel een keer horen. En voor 60 euro is deze set niet duur.
Het geluid is goed, zeker voor de prijs, setup is makkelijk en de prijs is laag.

De powersave mode is te omzeilen door volume maximaal te zetten.

Heb jij ook een Creative Inspire T6300?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review

Reacties (4)

Wijzig sortering
Getest. Het lijkt te werken. Ik heb de hele film Wargames gezien zonder dat de speakers vonden dat het stil moet worden.
Top! heb ook een setje besteld.
Vraagje: nanderv zegt dat de kabels te kort zijn. Hoe lang zijn deze ongeveer?
Over die powersaving functie heeft Creative het volgende te zeggen, met een workaround voor het/een probleem: http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=12873

Weet iemand of dit ook werkt? Mijn creative T6100 heeft na veel jaren dienst de geest gegeven.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*