Razer Seiren Pro Review

_Vincent 3 augustus 2015, 300 views

Razer Seiren Pro

Goede microfoon voor je geld.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Hoge kwaliteit van audio
  • Mogelijkheid om een koptelefoon/oortjes via de Seiren aan te sluiten om jezelf te horen.

Minpunten

• Popfilter kan niet goed vast gedraaid worden (ligt mischien aan mij)
  • Problemen met het product registreren maar dit komt waarschijnlijk omdat ik het niet van Razer zelf gekocht heb
  • Geen direct aansluiting voor de shock mount met een microfoon arm.

Ik heb de Razer Seiren via Bol.com gekocht.
De levering werd binnen twee dagen geleverd.
De verpakking van Razer zijn meestal goed en dat veranderde ook niet met de Seiren.
Het aansluiten van de microfoon ging ook zonder problemen.
Als je dingen wilt tweaken kan dit maar dan moet je Razer Synapse downloaden en installeren.
Ik ben erg gelukkig met deze microfoon en bedacht me om de extra`s ook te kopen, dit keer wel via de Razer shop.
Hier heb ik de popfilter en de shock mount.
Deze werden ook snel geleverd en kon ik deze uitproberen.
Met het popfilter heb ik zelf het idee dat het niet goed vast gezet kan worden maar misschien doe ik te voorzichtig.
De shock mount is een mooi, zwaar ding maar als je de shock mount wilt gebruiken in combinatie met een microfoon arm dan heb je een tussenstukje nodig die niet wordt verkocht door Razer.

Heb jij ook een Razer Seiren Pro?