Apple iPhone 6 16GB Grijs Review

Vykus 3 augustus 2015, 545 views

Apple iPhone 6 16GB Grijs

Fantastisch scherm, sterke behuizing.

Pluspunten

• Scherm
  • Behuizing
  • Snelheid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• accuduur bij intensief gebruik

Na het overstappen van een LG Nexus 5 naar een Apple Iphone 6 ging een nieuwe wereld voor mij open.
Ik stond ervan versteld met welk gebruiksgemak en snelheid de volledige telefoon kon ingesteld worden naar mijn wensen.

Heb jij ook een Apple iPhone 6 16GB Grijs?

Meer advertenties

Geen enkel probleem daar alles van mij onmiddellijk online opgeslagen wordt.
Lekker veilig gevoel alles online.. ook foto's?
Moesten mensen aan de haal gaan met mijn gegevens veel zullen ze daarmee niet zijn. Lig daar niet van wakker.
Wat ik wel grappig vind is dat je snelheid noemt, terwijl de Nexus 5 sneller is dat de iPhone 6. Ook het instellen naar jouw wensen is op een Nexus toch echt veel uitgebreider dan op een iPhone. Niettemin mooi dat je een toestel hebt waar je blij mee bent, maar de volgende keer is wat meer uitleg en wat meer inhoud wel leuk :)
De gebruikservaring is pakken beter of met android misschien moest ik het dan anders verwoorden.
Heb jij geen last van het feit dat je maar 16GB geheugen hebt? Ik ken iemand die ook dit toestel heeft en er bijna niks op kwijt kan. :P