Foscam FI8918W Zwart Review

Chocomel_Deluxe 30 juli 2015, 251 views

Foscam FI8918W Zwart

Dit product doet niet wat het beloofd, audio is niet te gebruiken.

Pluspunten

• Video werkt

Minpunten

• Geen audio

Kwaliteit Score: 1
Ik had deze camera aangeschaft ter vervangen van de baby monitor, dus deze moest audio hebben.
Echter is de audio functie niet te gebruiken, omdat de plugin voor deze niet meer werkt in chrome.
Ik heb de firmware geupdate naar de laaste versie, maar dat maakte ook geen verschil.
Op de site van de frabiekant staat er een fix aangeboden, maar die was niet geschikt voor dit model.
Ook met microsoft Edge geprobeerd, maar deze browser laat ook geen audio horen.

Op mijn android devices uiteraard het zelfde probleem, omdat deze ook chrome gebruiken (heb geen andere browser getest op mobile)

Ik denk dat hij prima als camera alleen te gebruiken is, maar hij word verkocht als camera met audio, maar dat is dus niet waar.

Heb jij ook een Foscam FI8918W Zwart?

Je kan het even proberen met een ip cam monitor app. Werkt hier dan wel. ;)
Via de foscam app werkt het alleen maar via internet en niet via lan.
Vanwege beveiligings risicos wil ik hem uitsluitend via lan gebruiken.

Camera wordt inderdaad retour gezonden, ik wilde alleen mensen waarschuwen voor de audio issues ;)