Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart Review

El_Renegado1976 28 juli 2015, 599 views

Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart

Als opvolger van de TX-P50VT50 is deze TX-55CR850 een grote stap vooruit. HD zenders zijn verbluffend scherp, een 4K video is helemaal gewelding. Erg handig zijn de apps zoals netflix die rechtstreeks van de tv spelen. Het curved scherm is even wennen, maar super als je enigzins recht voor zit.

Pluspunten

• zeer scherp beeld bij HD en 4K
  • mooi design, smalle rand
  • smart mogelijkheden
  • makkelijke integratie met overige apparatuur

Minpunten

• Voet/steun is naar mijn idee wat slap (ophangen is beter)

Mijn vorige tv was de TX-P50VT50, destijds uitgeroepen tot beste tv.
Het zou me niets verbazen als deze ook uitgeroepen word tot beste tv.

Het design is mooi en strak, mooie voet, dunne rand rond het scherm.
De voet zelf vind ik wat "flexibel" , ook staat de tv schuin achterover op de voet, als je de tv ophangt komt deze het beste tot zijn recht, maar dat is persoonlijk.

Het beeld wat hij heeft is verbluffend mooi en realistisch qua kleuren, zeker als je wat met de instellingen hebt zitten spelen en je eigen voorkeur hebt ingesteld.
een blu ray kijken word een andere beleving, en 4k video is helemaal super om te zien.

geluidskwaliteit is ok, echter speelt het geluid af via mijn 7.1 home cinemaset, en dat blijft toch beter.

Integratie met de overige apparatuur ging vanzelf, de homecinema van een ander merk herkende de tv direcht, en gaat automatisch mee aan en uit.

Apps als netflix etc draaien rechtstreeks van de tv, zonder tussenkomst van een mediaplayer o.i.d.

De kleine afstandbediening met een soort van trackpad is een uitkomst, geen lomp log ding meer in je handen.

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart?