Samsung Galaxy S6 64GB Wit Review

Thijs_V 27 juli 2015, 2.544 views

Samsung Galaxy S6 64GB Wit

Wat een drama

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Snel
  • Accu snel opgeladen

Minpunten

• Touchwiz werkt vertragend
  • Niet te verwijderen software
  • Loopt continu vast
  • Start spontaan opnieuw op

Toestel nu 2 maanden in gebruik en moet zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben.

Pluspunten zijn toch wel de bouwkwaliteit en design maar er zijn ook hele grote MINPUNTEN.

Gesprekskwaliteit is matig. Vaak hoor je een irritante toon door een gesprek, heeft waarschijnlijk te maken met de aluminium rand rondom het toestel.

Verder start de S6 steeds spontaan opnieuw op, ook als deze niet gebruikt wordt. Toestel loopt om de haverklap vast. Zelfs na een reset naar fabriekinstellingen en zonder extra geinstalleerde apps is het een en al ellende.

Voor mij geen Samsung meer.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S6 64GB Wit?

Meer advertenties

De mijne loopt ook continue vast, soms doet hij gewoon een paar minuten niks meer en kun je hem niet eens uitzetten.
Hier weer hetzelfde probleem
Toestel is opgestuurd en voorzien van nieuwe software.
Nu na 1 week gebruik weer vastlopers en spontane herstarts welke continu herhalen.....
Ik zou hem opsturen voor reparatie, lijkt er eerder op dat je mainboard defect is en dat verhelp je niet met een (harde)reset. Althans dit (opsturen voor reparatie) verhelpt het probleem met opnieuw opstarten en vastlopers ( de apps uiteraard niet )

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 27 juli 2015 10:32]

Vreemd! Ik heb exact hetzelfde toestel en kan me totaal niet vinden in je minpunten. Ik vermoed dat je toestel stuk is, en zou hem opsturen voor garantie.
Inderdaad, waarschijnlijk heb je een defect toestel want ik heb totaal geen problemen met mijn S6 Edge... Ik heb ook de normale versie gehad en die werkte ook gewoon goed.. zou zeker even terug gaan naar de winkel..

[Reactie gewijzigd door Meulendijks89 op 27 juli 2015 19:34]

Ik zou hem opsturen voor reparatie, dit klinkt als een maandag ochtend product, grote kans dat het mainboard defect is. Harde resets of zelfs custom roms gaan dit niet verhelpen.