Specificaties Dual core @ 3,2GHz, met GPU - Bekijk alle specificaties

Intel Pentium G3258 Boxed Review

govie 23 juli 2015, 464 views

Intel Pentium G3258 Boxed

De perfecte CPU voor allroundsystemen die je eventueel later wilt upgraden met de cpu-toppers van nu.

Pluspunten

• Overclockbaarheid
  • Upgrademogelijkheden

Minpunten

• Geen, mits je vantevoren wist dat sommige games meer dan 2 cores eisen.

De perfecte CPU voor systemen die je eventueel later wilt upgraden met de cpu-toppers van nu (maar dan erg goedkoop natuurlijk). Qua overclockbaarheid doet hij het prima in combinatie met de noctua NH-L12 low profile cpu koeler waar ik 4.7Ghz mee behaald heb middels de HWi-workshop overclockmethode.

Heb jij ook een Intel Pentium G3258 Boxed?

Waarom draai je Windows Vista :p
Haha, inderdaad. Omdat ik van plan ben linuxmint te gaan draaien, maar wilde graag mijn resulaten en werkwijze spiegelen aan die van pclinde (cinebench 11.5). Na het vista-debacle heb ik microsoft-ware tabee gezegd, zeker nadat die dikke padjakker gewoon openlijk zei dat ze wisten wat voor butsoftware ze aan de man brachten. Met dat soort bedrijven doe ik geen zaken meer. Linux is tegenwoordig prima, ook voor vele games. Soms is het wel lastig om te leren, maar ik kom er wel met linuxmint, zeker voor alledaagse zaken.

[Reactie gewijzigd door govie op 23 juli 2015 00:47]

Ah, dat verklaart het ja ;) Ik neem aan dat Mint lekker draait op die G3258?
Als ik geen linuxversie en pakket kan vinden die voldoet aan mijn wensen dan kan ik altijd alsnog me ziel verkopen aan steve balmer.
Tegenwoordig is het weer iemand anders, ene Satya Nadella waaraan je je ziel kan verkopen ;)