Trust Adapter Primo 90W Review

fvdberg 21 juli 2015, laatste update op 21 juli 2015, 248 views

Trust Adapter Primo 90W

Omdat de voeding van mijn Dell E5430 een defecte draad had moest ik snel een andere hebben. ik heb dus zaterdag avond bij de Mediamarkt een Trust Primo 90 watt adapter gehaald omdat dit de enige was die de Dell zei te ondersteunen....

Pluspunten

• voelt robuust aan
  • maakt geen hoog geluid zoals de originele travel adapter
  • lang snoer

Minpunten

• geen verwisselbare stroomkabel
  • hoogglans dus gevoelig voor vette vingers
  • powerled is erg fel

Zo uit de verpakking is het icm de kieskeurige Dell een miskoop.
De Dell heeft een speciale IC nodig om de voeding te herkennen.
Die wordt niet meegeleverd.
De passende meegeleverde stekker is voor HP. de laptop gaat er mee aan maar laad de accu niet bij.

Een mailtje met de klantenservice van Trust en het wordt keurig opgelost.
Vandaag viel de gister aangevraagde connector met nummer Z op de mat.
Hiermee functioneert de laptop perfect en laad ook de accu weer bij

TOP!

De adapter is iets duurder als andere merken maar de aftersales zijn het extra bedrag meer als waard.

Was het gezegde niet never trust a Trust? Trust krijgt van mij credits!

Heb jij ook een Trust Adapter Primo 90W?