Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUS9109 Zwart Review

Mora1Newbie 21 juli 2015, laatste update op 21 juli 2015, 289 views

Philips 55PUS9109 Zwart

Geluid is matig, Ultra HD?? Toestel heeft na 8 mnd. nog steeds geen codex om de uitzendingen of films te decoderen.Het gewone HD beeld en ambilight is prachtig, toestel lijkt te zweven zo dun, dankzij het ophangsysteem van Vogel.

Pluspunten

• Rondom prachtig ambilight
  • Toestel lijkt te zweven, mooi slank
  • Goed HD beeld

Minpunten

• Geen codex voor ultra HD
  • Bas booster is niet natuurlijk, laat zich moeilijk synchroniseren
  • Philips komt de belofte dat ze de codex voor ultra HD zouden naleveren niet na, nu 8 maanden na aankoop.
  • Philips wilde deze review niet plaatsen!

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Geluid is matig, meegeleverde bas booster liet zich moeilijk synchroniseren. Wij gebruiken externe versterker. Wij hebben 2 ziggo cams in de betreffende slots en krijgen vaak de melding dat er slechts ייn is aangesloten. Bijna dagelijks krijgen we de melding dat er zenderupdates zijn, als je kiest voor ja, installeer maar, dan blijken er helemaal geen zenderupdates. Software updates werkt goed. Ultra HD?? Laatje niet gek maken het enige TV kanaal van Astra gebruikt een andere codex en Netflix die ultra HD films heeft ook. Philips heeft ons bij aankoop beloofd, dat rond kerst 2014 de codex met een kastje gratis aan de kopers uitgeleverd zou worden, dat gebeurde niet zoals beloofd met kerst 2014, maar bij maandelijkse navraag bij het dure betaalnummer hebben wij dit nog steeds niet ontvangen (juli 2015) Het gewone HD beeld en ambilight is prachtig, toestel lijkt te zweven zo dun, dankzij het ophangsysteem van Vogel. Philips wilde deze review niet plaatsen

Heb jij ook een Philips 55PUS9109 Zwart?