Cooler Master V Series V700 - Reviews

Cooler Master V Series V700 Review

M3nnOWski 21 juli 2015, laatste update op 22 juli 2015, 147 views

Cooler Master V Series V700

Ik kan deze voeding helaas niet aanraden.

Pluspunten

• Gold
  • 700 watt
  • Volledig modulair

Minpunten

• Betrouwbaarheid

Prestaties en stabiliteit Score: 1
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 3
*Dit is een ervaring die ik even wil delen, geen echte review*

Ik heb deze voeding overgenomen van een Tweaker. Kwam al terug van een RMA en was nog nieuw gesealed. Op zich een goede voeding en ik heb dan ook geen last gehad van onderstaande problemen wat betreft geluid. Helaas is de betrouwbaarheid bij mij het punt geweest om hem in de container te doen belanden. Na een maandje al klapte mijn PC uit tijden een potje gamen. Van alles geprobeerd en uiteindelijk de voeding eruit gehaald en getest met de paperclip methode. Dus doorgelust en een paar fans aangesloten. In eerste instantie deed hij het gewoon maar binnen 3 minuten Pats, klapt er weer uit. Stekker eruit, ander stopcontact maar hetzelfde probleem. Hij slaat even aan en dan stopt hij er gewoon mee. Het zal misschien een kwestie van pech zijn geweest maar vind het snel voor een nieuwe voeding. Dus voor mij is de betrouwbaarheid 0,0.

Heb jij ook een Cooler Master V Series V700?