Philips 49PUS7909 Zwart - Reviews

Specificaties 49" • Ultra HD • 3D LCD • 2 tuners • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS7909 Zwart Review

justbegonNewbie 20 juli 2015, 442 views

Philips 49PUS7909 Zwart

Ik heb heel erg zitten twijfelen over deze TV door andere, wat negatieve, reviews over deze TV. Ook op andere websites en fora. Uiteindelijk toch maar gedaan, omdat er geen andere TV's waren met deze specificaties. Uiteindelijk lijkt (bijna)niets van de andere reviews te kloppen met wat ik ervaar.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Ambilight
  • Android, mogelijkheid tot streamen.
  • CEC werkt erg fijn.
  • Passief 3D

Minpunten

• Klein bugje hier en daar in de software.
  • Relatief weinig geheugen.

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Uiteindelijk lijkt (bijna)niets van de andere reviews te kloppen met wat ik ervaar. Het kan goed dat er een software update is uitgekomen die alle softwarematige problemen hebben verholpen.

Ondertussen heb ik deze TV al een tijdje. En keer heb ik gehad dat hij niet meer naar Home wilde, maar even opnieuw opstarten is secondenwerk.

Zelf gebruik ik een home cinema set waarbij CEC en ARC heerlijk werken.
Geen klachten.

Zelf gebruik ik de speaker en de CI die erin zitten niet.

Heb jij ook een Philips 49PUS7909 Zwart?