Specificaties Bluetooth muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart Review

Harmenvm 17 juli 2015, 320 views

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart

HELEMAAL WAARD. Mooie muis, wel wat prijzig met veel voordelen. Werk zoal op mijn windows desktop als mijn macbook.

Pluspunten

• Scroll Wiel
  • Batterij
  • Boukwaliteit
  • mooi gewoon Heelmooi
  • Ribbelig duimrust oppervlakte

Minpunten

• Prijzig?

HELEMAAL WAARD.

Ik heb deze muis gekocht voor school en werk, maar stiekem ook voor in mijn vrije tijd om daar mee te gamen. Velen mensen zeggen dat je niet kan gemen met deze muis, maar dat is volkomen onzin. Zo speel in League of Legends zonder problemen.

Het scroll wiel is nu software matig in te stellen. Wanneer je hard aan het scroll wieltje draait komt het los van de klikjes en scroll je snel en smooth door de webpagina heen.

De twee knoppen aan de zijkant hebben een-wat akward positie doordat ze boven elkaar zitten maar daar valt mee te leven.

Batterij duur zit helemaal prima, ik ga zo gemakkelijk 2 weken op een batterij. Mocht je toch moeten opladen laad je de muis 1 keer in de nacht op, of gewoon tijdens het werken. Het draad sluit goed aan en je kan er goed mee werken als het draad in de muis zit.

Het is wat prijzig, ( 90-100¤ ) maar als je kijkt hoe mooi het product is en de boukwaliteit zal mijn verwachtingen zijn dat je hier wel 3 jaar mee kan doen.

Heb jij ook een Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart?