Microsoft Lumia 640 Flip Shell CC-3089 Oranje Review

jeroen_loeffen 16 juli 2015, laatste update op 16 juli 2015, 688 views

Microsoft Lumia 640 Flip Shell CC-3089 Oranje

In plaats van een hoesje om je Lumia 640 is dit de orginele Microsoft vervanging van de standaard backcover.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Orgineel Microsoft cover, perfecte pasvorm
  • Kleur

Minpunten

• geen

Pasvorm is perfect want gelijk aan de meegeleverde cover. De maten van de telefoon blijven dus gelijk, je hebt nu alleen een schermbeschermer erbij. Het oranje is goed, vrijwel lichtgevend oranje dus je kunt je telefoon makkelijk overal terugvinden.

[update] Foto's toegevoegd

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 Flip Shell CC-3089 Oranje?

Is de cover dan nog altijd even glad als het origineel ?

Heb sedert enkele dagen de 640 en het grootste nadeel voor mij is dat die ongelooflijk glad is en dus groot gevaar op uit de handen glijden. Op foto's lijkt de achterkant me iets minder blinkend dus misschien ook minder glad
Ik heb tot dusver nog geen spannende momenten gehad met dit toestel, terwijl ik mijn Samsung Galaxy S2 regelmatig heb laten kletteren vanwege glad plastic. De cover lijkt me [zie foto3] van dezelfde structuur als het orgineel, maar wellicht dat het leatherlook frontje wat extra grip geeft.
Als ik kijk naar foto 3, dan is die toch een stuk matter (en dus waarschijnlijk een stuk minder glad) dan de originele cover die op de mijne zat

Foto niet zo goed genomen maar denk wel dat het zichtbaar is dat ie redelijk blinkend is

EDIT: nog geen goede foto maar toch beter te zien

[Reactie gewijzigd door Kenhas op 17 juli 2015 08:44]

Stravincy had het dus goed, die van jou is echt glanzend, die van mij is mat. Ik ben het nog nergens tegengekomen dat je daar in zou kunnen kiezen: ik heb gewoon een "zwarte" telefoon en een "oranje" cover besteld....

edit:
Het forumtopic geeft aan dat bij de bij de 640 XL alles mat is en bij de 640 alleen de zwarte mat is en de rest glanzend. Waarom de gekleurde accessoires van de 640 dan wel weer mat zijn: geen idee, ik ben er iig wel blij mee :-)

[Reactie gewijzigd door jeroen_loeffen op 17 juli 2015 09:14]

Als ik het goed heb zijn sommige kleuren matte en sommige glanzend.