Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

Matfix123 15 juli 2015, 365 views

OnePlus One 64GB Zwart

Pluspunten

• Relatief goedkoop voor wat je krijgt
  • Achterkant geeft meer grip

Minpunten

• De front camera mocht iets beter

Ik heb dit toestel nu al een kleine 8 maanden en ben er nog steeds 'verliefd' op. Behalve de prijs-kwaliteit is de stabiliteit van dit toestel geweldig. Ik heb er ondertussen al de nieuwe CyanogenMod opdraaien en die werkt lekker.

Geen echte minpunten aan te merken op het toestel. Ondanks het vrij grote scherm ligt hij toch lekker in mijn hand, en de achterkand (Sandstrone Black) is wat ruwer maar geeft je wel veel grip.

Als ik toch een minpunt mag geven: De camera vooraan mocht beter. Het is niet super slecht maar de kwaliteit laat soms de wensen over.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Zelf heb ik last van het feit dat de achterkant snel krast, bij jou niet het geval?