Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Brother DCP-J152W Review

plaatfout 15 juli 2015, 195 views

Brother DCP-J152W

Nooit Kopen !!!!!

Pluspunten

• Geen enkele

Minpunten

• Na vervangen voor het eerst van de inktpranon wordt die niet herkend, andere originele geprobeerd worden niet herkend

Scansnelheid Score: 1
Scankwaliteit Score: 1
Afdruksnelheid Score: 1
Afdrukkwaliteit Score: 1
Drivers en stabiliteit Score: 1
Inktverbruik Score: 1
Deze printer gekocht. Na het wisselen van de inktpatronen voor het eerst werden de patronen niet herkend. Detectiefout.

Ik de originele die er bij zaten in gedaan worden ook niet herkend.

Ik een ander origineel setje in gedaan worden ook niet herkend.

Bedrijf waar de printer gekocht is had er ook na gekeken en kregen hem ook niet aan de praat.

Printer terug gestuurd naar Brother twee weken later kreeg ik hem weer terug. Er was niets aan de hand met de printer was het resultaat.

Ik opnieuw inktpatronen erin gedaan en je raad het al, ze werden weer niet herkend.

Nu gaat die printer gewoon naar GROFVUIL toe. Zonde van het geld, zonde van de ergenissen.

Voor mij komt er in ieder geval NOOIT een BROTHER meer in huis.

Printer is net twee / drie weken oud.

Heb ondertussen al een EPSON printer gekocht.

Zal nooit meer iemand een Brother printer aanraden.

Heb jij ook een Brother DCP-J152W?

Ben je met je Epson meer tevreden??, ik had zon verhaal met een Epson nl.
Tot nu toe bevalt de Epson printer mij uitstekend.

Vandaag trouwens mailtje gehad van leverancier van de Brother printer mag hem opsturen naar hun krijg ik van hun een nieuwe printer. Wilde hem morgen al naar grofvuil brengen. Dat doe ik dan maar eventjes niet.