Specificaties Warmtepompdroger met 7kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Samsung DV70F5E0HGW Review

M.HeinsbroekNewbie 15 juli 2015, 1.053 views

Samsung DV70F5E0HGW

Nu anderhalf jaar in bezit, in het begin prima wasdroger doet wat ie moet doen niks meer en niks minder. Na 1 jaar begonnen hier de problemen. Foutcode HE in beeld,volgens handleiding compressor oververhit en is monteur de enige oplossing.

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Vul capaciteit

Minpunten

• elektronica
  • Storings gevoelig
  • Samsung service beleid

Droogresultaat Score: 3
Energieverbruik Score: 3
Na 1 jaar begonnen hier de problemen.

Afijn Sansumg gebeld en die sturen een monteur die het euvel verhelpt.
Even open schroeven en nieuw printplaatje erin en drogen maar weer.

Prima oplossing dacht ik nog,tot na een half jaar weer het zelfde euvel zich voordeed.
Zelfde foutcode en niks meer mee te beginnen.
Weer een monteur erbij, weer een nieuwe front met daarin de printplaten en drogen maar weer.

Na drie maanden weer het zelfde euvel, weer de foutcode en weer niks meer mee te beginnen.

Samsung gebeld met de vraag of omruilen ook mogelijk was,ik was er nu wel klaar mee.
Dat was wel een hele domme vraag,dat gaan we niet doen.
Er komt gewoon weer een monteur met een schroevendraaier en een printplaat en susces ermee.

Nu inmiddels voor de derde keer gemaakt en ik ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat.

Ik ben bang dat de volgende keer de garantie verlopen zal zijn en ik zelf voor de kosten van een monteur kan opdraaien.
Maar dat gaan we wel ervaren tegen die tijd.
Voorlopig is er nog garantie tot december 2015.

Heb jij ook een Samsung DV70F5E0HGW?