Huawei Ascend P6 Zwart

Specificaties 4,7" • 1280x720 (HD) • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend P6 Zwart Review

rilotjuh 13 juli 2015, 368 views

Huawei Ascend P6 Zwart

Deze telefoon is goed voor mensen die een telefoon gebruiken maar niet te zware dingen ermee doen.

Pluspunten

• Erg dun
  • Ligt fijn in de hand
  • Goede resolutie

Minpunten

• Krast snel
  • Soms iets te dun waardoor hij neigt uit je hand te vallen

Ik gebruik de telefoon al bijna 1,5 jaar en vind hem nog steeds fijn werken. Soms stoor ik me aan de skin van Huawei. Heel af en toe wordt de telefoon warm en traag maar dat is maar heel af en toe. Omdat de telefoon van metaal en glas is krast hij erg snel.

Heb jij ook een Huawei Ascend P6 Zwart?

OK Welke android gebruik je?,
Hoe lang gaat de batterij mee?
Hoe is het geluid 1 of 2 speakertjes?
Is het display naar behoren zie je er iets op tijdens een zonnige dag?
Kun je er 2 sims in doen?
Android 4.4 Kitkat
Batterij gaat met gemiddeld gebruik 15 tot 20 uur mee.
Geluid is redelijk en er is 1 speaker.
Het display werkt goed en is scherp en helder in de zon zie je er niet heel veel op.
Je kunt er niet 2 sims in doen.
kijk das al meer info als in heel je review ;) ;) ;)