Apple iPhone 5s 16GB Grijs Review

kngtplski 11 juli 2015, 968 views

Apple iPhone 5s 16GB Grijs

Zeer fijn toestel die perfect in je hand past en ook zeer makkelijk te gebruiken. Blijft niet hangen of steken bij gebruik. Jammer dat de batterijduur niet top is.

Pluspunten

• Makkelijk gebruik
  • Perfecte grootte
  • Snel toestel

Minpunten

• Batterijduur

Dit is een toestel waar je direct mee overweg kan. Voor jong en oud is dit toestel aan te raden.
Het fijne aan deze toestel is ook dat het toestel makkelijk in je hand zit. Je kan alles nog in 1 vinger aanduiden. Dit zorgt voor een positieve punt in mijn opzicht.
Op vlak van design is dit het mooiste en elegantste toestel die Apple momenteel (2015) in de markt heeft.
Toestel heeft geen enkel probleem als je te veel apps op hebt staan. Het toestel blijft nog steeds zijn werk goed doen.

Het enige minpunt aan deze toestel is dat de batterijduur niet zo goed is. Helaas kan je ook momenteel geen (IOS 8.4) geen spaarstand gebruiken. Dit is echter van belang voor jongere mensen. Bij normaal gebruik ( enkel smsen en telefoneren en af en toe internet gebruik) gaat het toestel op zich 2 dagen mee.

Het IOS software van Apple kan ook nog fijner gemaakt worden. Het is wel zo dat dit ervoor zorgt dat het toestel minder vast blijft hangen. Het zijn de kleine feauters die de IOS nog mist.

Heb jij ook een Apple iPhone 5s 16GB Grijs?

Meer advertenties

Ondertussen is er met iOS 9 een spaarstand aanwezig, dit verlengt mijn accuduur aanzienlijk. ;)

Ik ben benieuwd welke kleine features je nu nog mist.
Ben al reeds overgeschakeld naar iphone 6S.
Is inderdaad wel een mooie feature maar ik merk niet dat mijn batterijduur aanzienlijk beter is eerlijk gezegd.