Sony Xperia M4 Aqua Zwart Review

caseyin 9 juli 2015, laatste update op 9 juli 2015, 1.244 views

Sony Xperia M4 Aqua Zwart

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Degelijk gebouwd
  • Batterij
  • Onder de douche telefoneren

Minpunten

• lollipop 5.0.2 kent nog problemen

Ik heb een M4 Dual aangeschaft (UK versie). Is verder precies hetzelfde als de single SIM. Prima toestel is wellicht fragiel erg dun, maar dat willen we graag toch. Wordt geleverd met Lollipop 5.0 en dat is ook het grootste probleem van dit toestel. In 5.0.2 zitten nog problemen die merkbaar zijn zoals; GPS is niet stabiel en valt soms uit, Bluetooth protocol is niet helemaal 100% compatibel met andere apparaten, zo kan ik het telefoonboek niet gebruik in de auto. Hopelijk komt er snel een update voor dit toestel. Behalve apps van facebook, playstation zit er geen bloatware op het toestel. Betreffende apps waren wel te verwijderen overigens. Ik doe bij normaal gebruik makkelijk twee dagen met een volle accu en dat is t.o.v. mijn samsung hiervoor een verademing.

Heb jij ook een Sony Xperia M4 Aqua Zwart?

Hoe snel is de UI nadat je hem een paar maanden in gebruik hebt? Gaan zaken als navigeren, browsen en video nog zonder uitzondering allemaal vloeiend?

Heb je last van hitte met de snapdragon 615? Een van mijn vrienden probeert mij bang te maken dat de processor een heethoofd is. Staat op best wel wat fora en ben benieuwd.