Samsung Galaxy S6 32GB Zwart Review

RucadolskiNewbie 7 juli 2015, 608 views

Samsung Galaxy S6 32GB Zwart

Aanrader! top camera, snelheid is prima, alleen word redelijk snel warm, en vingerprintscanner had beter gemogen

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid
  • Beeldresolutie
  • Snelheid opladen accu

Minpunten

• Vingerafdruk
  • Snel warm
  • Accu had wat groter gemogen

Ik ben over het algemeen super te vrede met mijn S6, vooral als ik hem vergelijk met s-4 die ik in bezit had.
De camera is uitstekend, mooie scherpe foto's
Ook de snelheid van de telefoon is niets mis mee, je kan van applicatie naar applicatie schieten in een paar sec. Ook ben ik dik te vrede met de snelheid van het opladen van de accu, met een half uur laden heb je genoeg voor een aantal uurtje accu duur.

Waar ik me echter wel echt aan begin te storen is de vingerafdruk scan, vaak leest die de afdruk niet goed, of reageert hij niet.
Ook wordt de telefoon te snel te warm naar mijn mening, bij het kijken van youtube moet ik vaak even stoppen naar 15min omdat hij gewoon te warm word naar mijn mening!

Voor de rest is het echt een aanrader met meer plus dan min punten, vooral als die batterij problemen en vingerafdrukscan verbeterd worden zou ik niets anders meer aanraden!

Heb jij ook een Samsung Galaxy S6 32GB Zwart?

Meer advertenties

van mij een 0, omdat een -1 niet bestaat bij reviews..

je bespreekt amper hoe of wat, er staan geen foto's bij.
De problemen die je hebt omschrijf je bijna niet, en alleen roepen hij is snel en schakelt makkelijk over van apps is karig en had wat mij betreft dan net zo goed achterwege gelaten kunnen worden..

oftewel, doe er wat mee :)
En een spellingcontrole zou ook geen kwaad kunnen. Verder een erg karige review met weinig inhoudelijk toegevoegde waarde. In dit geval is het misschien beter een beoordeling in de vorm van een aantal sterren te geven.