Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties 5,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Microsoft Lumia 640 XL 4G Wit Review

Ouwetrekveer 6 juli 2015, 1.462 views

Microsoft Lumia 640 XL 4G Wit

Leuke smartphone die me meteen beviel. Wil een windowsphone ivm werk. Fantastische prijs/kwaliteit verhouding en ligt ondanks de grootte goed in de hand. Positief verrast!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Erg goede camera
  • Ondanks grootte niet zwaar
  • Erg gebruiksvriendelijk
  • Goede accuduur

Minpunten

• Afwerking rand rondom scherm niet perfect
  • Grootte zowel voordeel (gebruiksgemak) als nadeel (Portabiliteit)

Erg leuke smartphone. Had een HTC X9 windows phone die volledig versleten was dus wilde graag een nieuwe.

Heb getwijfeld over de 640, 940 of 640XL en koos voor de laatste omdat ik de phone zakelijk gebruik en veel emails moet lezen en typen. De grootte is dan een voordeel.De prijs leek me erg schappelijk.

Het eerste wat me opviel was het gebruiksgemak. Het instellen en klaarmaken voor eerste gebruik was een soepele ervaring en de user interface is erg 'accomodating'.

Ik maak voor mijn werk regelmatig foto's en hoewel de kwalieit niet het belangrijkst is vind ik de foto's en videos er erg goed uitzien! Eigenlijk beter dan de foto's van mijn S6 edge! (zie review).

De accuduur is ruim voldoende en ik kan verder eigenlijk geen minpunten vinden behalve dat de sluiting van de rand (achterkant) op het scherm niet optimaal is.

Conclusie: Superphone waar ik erg blij mee ben!

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 XL 4G Wit?