Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Drakonia Review

Pwas 4 juli 2015, 86 views

Sharkoon Drakonia

erg goede muis voor weinig geld!!

Pluspunten

• Niet duur
  • Gesleeved snoer
  • LED
  • Extra buttons
  • Gewichtjes

Minpunten

• Verkrijgbaar in alleen groen of grijs
  • Led van de dpi indicator veranderd niet

De muis van sharkoon is heel erg fijn, Ik gebruik hem nu ongeveer 1 jaar. en hij is me nog steeds goed bevallen. Ook de prijs. Want hij is niet duur (ik heb hem gekocht voor 15 euro). dus waarom een dure game muis kopen, als de drakonia ook goed is. Ik speel vooral FPS games, en kan de extra knopjes handig gebruiken. Met name de knop die onder je duim ligt. Ook is het erg fijn dat het snoer gesleeved is, Hierdoor is het het een stuk steviger.
Ook kan de muis in verschillende kleuren branden. Wat jammer is is dat alleen de draak van kleur veranderd, maar de dpi indicator niet.

Kortom: De sharkoon drakonia is een geweldige muis die naar mijn mening beter aanvoeld dan duurdere muizen, alleen dan voor niet al te veel geld!!

Heb jij ook een Sharkoon Drakonia?