Sharkoon Drakonia Review
erg goede muis voor weinig geld!!
Pluspunten
Niet duur Gesleeved snoer LED Extra buttons Gewichtjes
Minpunten
Verkrijgbaar in alleen groen of grijs Led van de dpi indicator veranderd niet
Eindoordeel
De muis van sharkoon is heel erg fijn, Ik gebruik hem nu ongeveer 1 jaar. en hij is me nog steeds goed bevallen. Ook de prijs. Want hij is niet duur (ik heb hem gekocht voor 15 euro). dus waarom een dure game muis kopen, als de drakonia ook goed is. Ik speel vooral FPS games, en kan de extra knopjes handig gebruiken. Met name de knop die onder je duim ligt. Ook is het erg fijn dat het snoer gesleeved is, Hierdoor is het het een stuk steviger.
Ook kan de muis in verschillende kleuren branden. Wat jammer is is dat alleen de draak van kleur veranderd, maar de dpi indicator niet.
Kortom: De sharkoon drakonia is een geweldige muis die naar mijn mening beter aanvoeld dan duurdere muizen, alleen dan voor niet al te veel geld!!
Ook kan de muis in verschillende kleuren branden. Wat jammer is is dat alleen de draak van kleur veranderd, maar de dpi indicator niet.
Kortom: De sharkoon drakonia is een geweldige muis die naar mijn mening beter aanvoeld dan duurdere muizen, alleen dan voor niet al te veel geld!!
Beoordeel deze review: