Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Drakonia Review

Saph 2 juli 2015, 214 views

Sharkoon Drakonia

Tijd terug een Sharkoon Fireglider gekocht, zeer tevreden en daarom nog een Sharkoon aangeschaft bij overlijden van mijn muis. Dat werd de Drakonia.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Makkelijk aan te passen on the fly
  • Mooi design
  • Goede prijs

Minpunten

• Rubber groeven worden snel vies
  • Korte levensduur
  • Onoverzichtelijke en slecht verkrijbare software

Mooie prijs voor een mooi muis. Ergonomisch zit deze muis prima in elkaar, ligt lekker in de hand en is goed vast te houden.
Het gewicht is aanpasbaar en de dpi is zeer makkelijk on-the-fly aan te passen. Het lampje aan de achterkant(cosmetisch) is verkeerd geplaats en schijnt daarom in je ogen als je hand niet op de muis ligt.
Helaas nu een krappe 2 jaar later functioneert de scrollknop niet heel goed meer.

Al met al een prima muis maar verwacht niet te veel.
Zeer jammer dat mijn toetsenbord inmiddels al de 4e muis ziet komen en weer gaan. De vorige muis (Sharkoon Fireglider) heeft het ongeveer evenlang uitgehouden. Naar mijn idee te kort.

Heb jij ook een Sharkoon Drakonia?

Zelfde probleem. 3 jaar ongeveer prima gefunctioneerd, en nu doet het scrollwiel het niet meer. Klikken wel, maar scrollen niet. :\
Erg spijtig want het is een fijne muis. Ik kwam er net op tijd achter dat ik nog een paar weken garantie had op de muis en deze heb kunnen vervangen. Maar ik denk niet dat ik snel nog een keer voor een muis van dit merk zal gaan.