Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo Review

Pokemoneuro 2 juli 2015, laatste update op 10 juni 2016, 249 views

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

Ik vind het een goede combo, lekkere goedkoop en het werkt wel goed. Maar zoals alles in deze wereld heeft het zijn nadelen.

Pluspunten

• Mooie led verlichting
  • Muis ligt lekker in de hand (dat ligt aan mij)
  • Toetsenbord typt lekker goed (de toetsen zijn goed in te drukken)
  • Meerdere DPI standen voor de muis
  • 2 extra knoppen voor de muis (heb ik hergeprogrammeerd met X-Mouse)
  • Werkt goed voor gaming

Minpunten

• Zonder led verlichting niks te zien van de letters (maakt niet uit, de leds staan toch altijd aan bij mij)
  • Het muiswieltje piept af en toe (SUPER IRRITANT!)
  • Toetsenbord is na een jaar kapot

De muis:

De muis is een grote muis die lekker in de hand ligt. Hij is ook lekker zwaar en dat ben ik gewend. Ik had eerst een Microsoft Wireless 2000. Dat was ook een erg geweldig ding alleen het probleem lag bij de muis. De muis van de Microsoft Wireless 2000 had namelijk geen standen of hoe je dat ook moet noemen. Het scrolde gewoon gelijk door zonder te stoppen. Dat was erg irritant met het gamen want dan ging je wel eens een stukje te ver. Deze muis heeft nu wel dat hij na een keer scrollen vast wordt gezet. Het enige probleem is het feit dat het muiswieltje een beetje piept tijdens het scrollen. Dat kan vreselijk irritant zijn. Ik ga hem NIET vervangen want verder is het een goede muis.

Het toetsenbord:

Het toetsenbord is een mechanisch toetsenbord dat is verlicht met een blauwe led. De verlichting is niet te fel en kan dus goed gebruikt worden is het donker zonder dat dat een probleem is. Het enige probleem(pje) je dat de ledverlichting niet aan gaat met de pc zelf. Dat is natuurlijk niet een heel groot probleem want daar raak je wel aan gewend. Ik heb ervaring met verschillende soorten toetsenborden en eigenlijk is deze nummer 2 op de lijst. Mijn oude toetsenbord is een niet-mechanisch toetsenbord maar het werkt wel erg goed voor gaming. Ik blijf wel deze gebruiken want deze is wat mooier en zo.. Ik blijf ook wel die oude gebruiken voor het afspelen van films die mijn pc dan afspeelt. Ik verschuif dan mijn monitor en draai hem naar mijn bed en dan kan ik vanuit bed naar films kijken! Het enige probleem is dat dit toetsenbord een draad heeft dus ik kan hem niet in bed gebruiken. Verder heb ik ook nog ervaring met het toetsenbord van mijn opa. Hij heeft een erg groot toetsenbord van volgensmij Logitech. Het is opzich een goed toetsenbord alleen de toetsen lijken wel een soort vast te zitten. Volgensmij is het zo dat je de toetsen een soort van naar je toe trekt met je vingers en daarom dus moeilijk de toets kan indrukken. Gelukkig heeft dus toetsenbord dat dus niet en kan je deze wel goed indrukken. De media-toetsen zijn wel handig alleen het enige probleem is dat je ze wel op een bepaalde manier moet indrukken anders werken ze niet of kun je ze niet indrukken omdat ze dan een soortvan vast lijken te zitten.

Conclusie:

Het toetsenbord en de muis zijn beide erg goed maar hebben zoals alles wel een nadeel (of 2). De CMStorm Devastator Gaming Gear Combo is voor 30 euro bij Alternate een goede deal. Met een paar kleine probleempjes is voor 30 euro deze combo een hele goede deal.

Heb jij ook een CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo?

Het toetsenbord is zeker niet mechanisch!