Specificaties 17,3" (1920x1080), 1,512TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus Republic Of Gamers G751JY-T7234H Review

tombola 2 juli 2015, laatste update op 6 juli 2015, 335 views

Asus Republic Of Gamers G751JY-T7234H

Zeer snel, mooi afgewerkt, met deze laptop draaien alle games (in mijn bezit) op moment van schrijven weer op UltraHigh

Pluspunten

• Snel
  • Mooi
  • Kan alle spellen op UltraHigh settings spelen! (06-2015)

Minpunten

• Toetsenbord verlichting alleen in het rood
  • Steam hotkey start steam in big-game mode
  • Geen Windows 8.1 PRO

Bijna een week in bezit, gelijk mijn steam library maar eens geinstalleerd, spellen draaien zonder uitzondering allemaal op maximaal niveau. en dan heb ik ze nog niet eens op de ssd gezet.

Batman Arkham Knight zat erbij en ik herken niet de problemen met de perfomance die mensen met dit spel ervaren, draait hier als een zonnetje!

De laptop ziet er mooi en degelijk uit en de fans aan de achterkant zijn ideaal, zo blijft mijn drankje naast de laptop tenminste koud, en gaat de kat achter de laptop en niet naast de laptop liggen ;)

P.S. Veel sites geven aan dat er 3 GB in de Grafische kaart zit, maar dit is toch echt 4GB.

Heb jij ook een Asus Republic Of Gamers G751JY-T7234H?

Maar alles draait weer op UltraHigh? Heeft het dat vooraf niet gedaan?
Ah, ik snap je verwarring: mijn spellen draaien weer op ultrahigh, omdat ik ze nu draai op deze nieuwe laptop. Op mijn vorige PC deden ze dit niet :)
(tekst aangepast in review)

[Reactie gewijzigd door tombola op 3 juli 2015 11:32]