Logitech Wireless Mouse M185 Grijs/zwart Review

Roytjuh99 2 juli 2015, 340 views

Logitech Wireless Mouse M185 Grijs/zwart

Een klein handzaam muisje voor alledaags gebruik of om mee te nemen. De batterij en de muis zelf gaan lang mee, waardoor hij ideaal is als je een goede muis voor weinig geld zoekt.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Lange levensduur
  • Groot bereik
  • Handzaam formaat (klein muisje, makkelijk om mee te nemen)
  • USB receiver kan in de muis opgeborgen worden
  • Bewegingsdetector straalt geen zichtbaar licht uit

Minpunten

• Hij lijkt heel breekbaar te zijn (puur plastic)
  • Hij is erg klein, dus als muis voor een hardcore-gamer is hij totaal niet geschikt.

Ik heb deze muis een paar jaar geleden gekocht en hij functioneert nog steeds naar behoren. Het Logitech-logo is ondertussen al bijna van het oppervlak versleten, wat wel aanduidt hoe vaak ik hem gebruik. De batterij gaat net zoals de muis zelf lang mee, waardoor hij niet steeds vervangen hoeft te worden.

De muis zelf is klein: bij mij ligt hij over mijn wijs- en middelvinger heen met een klein stukje van mijn hand. Een muis voor comfort is het dus niet, maar dit formaat biedt wel als grote voordeel dat hij makkelijk overal naartoe gaat. Dit belangrijke aspect van deze muis wordt nog eens extra versterkt doordat je de USB receiver in de muis zelf kan opbergen, waardoor je geen losse onderdelen kwijt kan raken.

Doordat de muis klein en niet al te duur is, weegt hij ook niet zo veel. Het grootste deel van het gewicht wordt veroorzaakt door de batterij. Het zwaartepunt ligt net iets naast het midden van de muis. Ik heb geen last van het lage gewicht, omdat ik geen zwaardere muizen gewend ben.

Ik gebruik deze muis voor alledaagse dingen op mijn laptop, maar ook om mee te gamen. Voor gamen is het niet de meest luxe muis, maar hij werkt prima en doet wat hij moet doen.

Kortom, ik vind deze muis top en heb geen spijt van mijn aankoop. Als je een goedkope muis zoekt voor op de lange termijn, beveel ik deze zeker aan.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M185 Grijs/zwart?