Philips PerfectCare Elite Silence GC9642 Review

StrijkkonijnNewbie 1 juli 2015, 1.075 views

Philips PerfectCare Elite Silence GC9642

Wat een fijne stoomgenerator! Grote watertank, 1,8 liter. Terwijl ik de strijkwas klaarleg is het apparaat al opgewarmd. De strijkbout zelf is erg licht. Heb geen last van mijn arm, ook niet na 3 manden strijkwas. t. Grote hoeveelheden stoom bij 1 druk op de knop. Kreukels zijn verleden tijd!

Pluspunten

• Lichte strijkbout
  • Snel op temperatuur
  • Grote watertank

Minpunten

• Hoge prijs, wel waar voor je geld

Wat een fijne stoomgenerator!
Grote watertank, 1,8 liter. Terwijl ik de strijkwas klaarleg is het apparaat al opgewarmd. De strijkbout zelf is erg licht, vind dat echt een verbetering tov de GC 9245.
Heb geen last van mijn arm, ook niet na 3 manden strijkwas. Heerlijk dat je alle soorten materiaal door elkaar kunt strijken en de bout zichzelf aanpast. Grote hoeveelheden stoom bij 1 druk op de knop.
Kreukels zijn verleden tijd!
Veilig is de knop om de bout vast te zetten wanneer je de stoomgenerator verplaatst. Je kunt de bout niet verticaal zetten, dat is wel wennen. Bout slaat automatisch af wanneer deze lang niet wordt gebruikt. Ben heel benieuwd naar het antikalksysteem.

Heb jij ook een Philips PerfectCare Elite Silence GC9642?

één jaar verder : hoe zit het met de kalk ???
Er gaat keurig een lichtje branden wanneer de bout ontkalkt moet worden. Dit is een fluitje van een cent. Ook daarna geen last van kalkvlekken of stukjes kalk die uit de bout komen. Ben heel tevreden!